Selim Belediye Başkanı güne esnaf ziyaretiyle başladı

Selim Belediye Başkanı Coşkun Altun, güne esnaf ziyaretiyle başladı. Kars’ın Selim ilçesi Belediye Başkanı Coşkun Altun, mesai bundan önce ilçe esnafını ziyaret ederek bir müddet sohbet etti. “Her şey daha güzel bir Selim için durmak yok yol devam” sloganıyla yola çıkan Başkan Altun, kahvede oturdu. Vatandaşlarla çay içti, vatandaşların problemlerini dinledi. Daha sonra esnafı dolaşan Altun, esnafa hayırlı işler dileğinde bulundu.
Belediye Başkanı Coşkun Altun
Belediye projelerini esnaf ve vatandaşlarla paylaştı. Projelerle ilgili vatandaşların da düşüncelerini aldı. Göreve geldiklerinde vatandaş odaklı hizmet vereceklerine dair söz verdiklerini hatırlatan Başkan Coşkun Altun, “Biz göreve talip olurken vatandaşlarımız düşüncelerini alarak proje üreteceğiz demiştik. Evet halkımızın fikirleri bizler için çok önemli, çünkü Selim’de beraber yaşıyoruz. Birlikte almış olduğumuz kararlar daha sağlıklı olur. İlçe de pek çok projeyi hayata geçirdik. Hepsinde halkımızın fikirleri de var. Amacımız daha yaşanabilir bir Selim, bunun için gece gündüz çalışmaktayız” dedi. Esnafın durumunu, halkımızın duaları almak gerekir diyen Altun,
Esnafımızın durumunu sormak lazım
Onların sıkıntılarına, problemlerine ortak olmak lazım, hepsinden önemli halkımızın duasını almak lazım. Biz mesaimize başlamadan evvel hem esnafımızı ziyaret ediyoruz, hem de halkımızın hayır duasını alıyoruz” ifadelerini kullandı. Mesaiye başlamadan evvel esnaf ve vatandaş ziyaretlerinde bulunan Altun, esnaf ve vatandaşların problemlerini dinledi. Sorunlarının çözümü için ilgili birim amirlerine talimat verdi. Altun’un esnaf ve vatandaş ziyaretlerine devam edeceği öğrenildi. Başkan Altun, güne esnaf ziyaretiyle başlad

Selim Belediye Başkanı Coşkun Altun, güne esnaf ziyaretiyle başladı.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı
