Site Rengi

DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kars °C

Kars’ta öğrenciler beyaz önlüklerini giydi

Kars’ta öğrenciler beyaz önlüklerini giydi
REKLAM ALANI
22.05.2022
A+
A-

Kars Kafkas Üniversitesi’nde “Beyaz Önlük Giyme Töreni” düzenlendi.
Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi tarafından tarafından Prof. Dr. Necdet Leloğlu Konferans Salonu’nda düzenlenen “Beyaz Önlük Giyme Töreni” törenine, Rektör Prof. Dr. Hüsnü Kapu, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Engin Kılıç, Veteriner Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Mete Cihan, Kars, Ardahan, Iğdır Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Ödül, beyaz önlük giymek için gelen 1. ve 2. sınıf öğrencileri ile veliler katıldı.

Programın açılışında konuşan Kars Haber, Ardahan, Iğdır Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ercan Ödül, veteriner hekimlik mesleğinin öneminden bahsetti.

Ödül, “Dünyanın en eski ve geleceğin en önemli mesleklerinden biri olan veteriner hekimlik mesleğine adım atmış bulunan siz genç meslektaş adaylarımı kutluyorum. Bu yıl Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesinin öğrenci kabulunun 40. yılı. Nacizane benim de mezunları arasında yer almaktan onur duyduğum, 40 yıllık köklü ve güçlü bir akademik geleneğe sahip

Kafkas Üniversitesi Veteriner Fakültesi’nin öğrencileri arasında olmanızdan dolayı oldukça şanslı olduğunuz gerçeğinin altını çizmek isterim” dedi.
Ödül, “Kars, Ardahan,

ARA REKLAM ALANI

Iğdır Bölgesi Veteriner Hekimleri Odası Yönetim Kurulu olarak geçmişte olduğu gibi bugün ve gelecekte siz meslektaş adaylarımızın yanınızda olacağımızı bu güzide topluluğun önünde beyan eder, devam eden zorlu olduğu kadar keyifli

Veteriner Hekimlik eğitiminizde ve gelecek meslek hayatınızda hepinize başarılar dilerim” diye konuştu.
Yapılan konuşmaların ardından program pandemi döneminden dolayı önlük giyemeyen 2. Sınıf öğrencileri ve bu yıl veterinerlik bölümünü kazanan 1. Sınıf öğrencilerinin önlük giyme töreni ile sona erdi.

agenda banner 1

Kaynak : İHA

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.