Kars Belediyesi’nde inşaat sezonu öncesi toplantı


Kars’ta İnşaat sezonu öncesi Kars’ta bir toplantı yapıldı.
Vali/Belediye Başkan Yardımcısı Türker Öksüz’ün başkanlığında belediye binasında yapılan toplantıya tüm birim liderleri katıldı. Birim başkanlarının katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda ortak değerlendirme gerçekleştirildi.
Öksüz, kent kaynaklarının yol, kaldırım düzenlemesi ve projelerinde etkin ve verimli kullanılmasıyla ilgili sorunların havanın başlamasıyla başlayacağı toplantıda birim yöneticilerini uyardı, ısınma ve kent hizmetlerinin sunumunda kent sakinlerinin memnuniyet düzeyine ilişkin gözlemler yapıldı. tartışıldı.
Vali/Belediye Başkan Yardımcısı Türker Öksüz, Kars’ın daha güzel ve yaşanabilir bir kent olması için herkesin özveriyle üzerine düşeni yapması gerektiğine dikkat çekiyor.
Toplantıda birim yöneticileri de kendi sorumluluk alanlarında yapacakları çalışmalar hakkında bilgi verdi. KARS
Kaynak: İhlas Haber Ajansı