Kağızman’da ‘Güvenli Okul Güvenli Gelecek’ toplantısı yapıldı

Kağızman Kaymakamı Hamza Türkmen başkanlığında Kağızman Halk Eğitim Merkezi’nde “Güvenli Okul Güvenli Gelecek Projesi” toplantısı gerçekleştirildi.
Kağızman ilçesinde “Güvenli Okullar Güvenli Gelecek” konulu asayiş toplantısı yapıldı. Toplantıda, okul saatlerinde güvenlik devriyelerinin artırılması, okul çevresindeki terkedilmiş binaların il ekipleri tarafından yıkılması gibi konular ele alındı.
Toplantıda, ‘Güvenli Okullar Güvenli Gelecek Projesi
kapsamında öğrencilerin ve öğretmenlerin kendilerini güvende hissettikleri okulların fiziksel ve ekolojik olarak güvenli hale getirilmesine yönelik çalışmalar değerlendirildi.
Toplantıda ayrıca okul güvenlik sisteminin kapatılması, öğrencilerin alkol ve uyuşturucu gibi uyarıcılara karşı bilinçlendirilmesi ve okul çevresinde giriş çıkış saatlerinde güvenlik devriyelerinin artırılması ve çevresindeki terk edilmiş binaların yıkılması konuları da ele alındı. şehir futbol takımını bir araya getirerek okul.

Kaynak : Volkan KARABAĞ