Site Rengi

DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kars °C

Sağlık-Sen’den Ek Gösterge Tüm Sağlıkçıları Kapsaması Talebi

Sağlık-Sen’den Ek Gösterge Tüm Sağlıkçıları Kapsaması Talebi
REKLAM ALANI
07.12.2021
A+
A-

Sağlık-Sen’den “ek gösterge düzenlemesinin tüm sağlıkçıları kapsaması” talebi

ARDAHAN/ KARS /AĞRI – Ardahan, Kars ve Ağrı’da Sağlık-Sen üyesi sağlık çalışanları, maaş zammı talebi ile bir günlük iş bırakma eylemi yaptı.

Ardahan’daki sendika üyeleri, ellerinde pankart ve afişlerle Ardahan Devlet Hastanesi önünde bir araya geldi.

Sağlık-Sen Ardahan Şube Başkanı Selçuk Recepoğlu, burada grup adına yapmış olduğu açıklamada, tüm sağlık çalışanlarının beklentisinin makul ve kalıcı bir ücret politikasının benimsenmesi olduğunu belirtti.

ARA REKLAM ALANI

Zam konusunda ayrımcılık istemediklerini dile getiren Recepoğlu, şunları konuştu:

“Adil bir zam kararı bekliyoruz. Pandemi ile mücadele tüm hızıyla devam ediyor. Bu konudaki başarıyı bizleri alkışlamayan ve teşekkür etmeyen kalmamıştı. ‘Alkışlıyoruz, teşekkür ediyoruz’ diyenler, bir kısmını mı alkışladılar, hayır. Ayırım yapmaksızın tüm sağlık çalışanlarına teşekkür ettiler ve alkışladılar. Bunu yapanlar ayırım yapmadan teşekkür ettiler. Zam konusuna gelince bu ayırımcılık neden, ayrımcılık yaparak yüz binlerce sağlık personeli ile helalleşeceklerini mi düşünüyorlar?”

– Ağrı

Ağrı’da ise Sağlık-Sen üyesi sağlık çalışanları, İl Sağlık Müdürlüğü önünde bir araya geldi.

Sağlık-Sen Ağrı Şube Başkanı Fevzi Mağal, burda yapmış olduğu konuşmada, hekimlere yönelik açıklanan 2 000 500 ile 5 000 lira aralığındaki zammın tüm sağlık çalışanlarını kapsaması gerektiğini söyledi.

Yüzbinlerce sağlık personeli olduğunu ve taamına zam yapılması gerektiğini vurgulayan Mağal, perşembe günü de iş bırakacaklarını aktardı.

Kars

Kars’ta da Sağlık-Sen üyesi sağlıkçılar, Harakani Devlet Hastanesi önünde bir araya gelerek eylem yaptı.

Sağlık-Sen Kars Şube Başkanı Muharrem Koskalan, burada yapmış olduğu konuşmada, sağlık çalışanlarının fedakarca çalıştığına dikkati çekerek, “Biz hekimlere zam verilmesi noktasında sevindik, mutlu olduk fakat diğer geri kalan bütün sağlık çalışanlarının kapsam dışında olmasına da üzüldük. Tepkimiz bunadır.” ifadesini kullandı.

Basın açıklamasına Memur-Sen Kars Şubesi Başkanı Mahmut Kaan İlgar ve Memur Sen Konfederasyonuna bağlı sendikalar da destek verdi.

Sağlık-Sen'den "ek gösterge

Sağlık-Sen’den “ek gösterge

Kaynak: AA

REKLAM ALANI
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.