Kars Valisi çağırdı Vatandaş Geldi! | Kars Haber

KarsValisi ve Belediye Başkan Vekili Türker Öksüz’ün aşı çağrısına olumlu karşılık veren yurttaşlar aşı çadırını doldurdu.
Koronavirüs pandemi salgını ile mücadele kapsamında 20 Mart’ta başlayan aşı çalışmaları Türkiye genelinde olduğu gibi Kars’ta da devam ediyor. Türkiye ortalamasına göre Kars’ta yüzde 60 oranında aşı gerçekleştirilirken turuncu kategorisinde seyreden aşılama çalışmalarında hedef mavi kategoriye geçmek.
Kars Valisi ve Belediye Başkan Vekili Türker Öksüz’ün
“Kıymetli yurttaşlarımız, aşılamada amacımız ‘mavi’ kategori. Yeni tip corona virüs aşınızı tüm hastanelerimizde, tüm Aile Sağlığı Merkezlerimizde ve Mobil Aşı noktalarımızda randevusuz olarak yaptırabilirsiniz” çağrısına olumlu cevap veren yurttaşlar Kent Meydanındaki aşı çadırına hücum etti.
Koronavirüs aşısını yaptırmak isteyen yurttaşlar, sağlık görevlileri tarafından pandemi önlemleri kapsamında aşı oluyorlar.
Aşı olmak için gelen yurttaşlar, “Koronavirüs ile mücadelede hastalığa yakalanmamak için bugün bizler de aşı çadırlarına gelerek ikinci doz aşılarımızı vurduruyoruz. Allah devletimizden razı olsun.” açıklamasında bulundular.
Kaynak: Volkan KARABAĞ