Atatürk Mahallesi Sıcak Asfalt Yola Kavuştu | Kars Haber

Kars’ta belediye bir taraftan yol söküm çalışması yaparken, diğer yandan da birer birer caddeleri sıcak asfalt yapıyor. Merkez Atatürk Mahallesi’nde başlatılan yol çalışmaları tamamlandı. Belediye ekipleri tarafından önce alt yapı problemleri giderilen Atatürk Mahallesi’ni baştan aşağı sıcak asfalt yaparak vatandaşların hizmetine açtı. Uzun zamandan sonra sıcak asfalt yola kavuşan mahalle sakinleri, yol yapımında emeği geçen herkese teşekkür ettiler.
“Kayyum belediyesiyle mahallemize hizmet geldi” Kayyum belediyesi ile hizmet gördüklerini dile getiren mahalle sakinleri, “Allah razı olsun, hiçbir dönem bizim mahallenin problemleri çözülmedi. Her dönem belediyeye yolumuz yok diye başvuru ettik. Hepsinde tamam söylendi. Yollarımız yapılmadı. Allah devletimize zeval vermesin, kayyum atandı biz hizmet gördük. Kayyum belediyesi olmasıydı mahallemizin yollarının yapılması mümkün değildi” dediler. Kars‘ın en köklü mahallelerinden birisi olan
Atatürk Mahallesi’nde 30 yıl sonra hizmet aldıklarını belirten mahalle sakinleri
Bizler yollarımızın yapılacağını aklımızdan geçirmiyorduk. Çünkü her seferinde başvuru ettik, boşta kaldı, mahallemize kimse çivi çakmadı. Son olarak Vali Belediye başkanı olarak atandı. ‘Devletin valisi gidip problemlerimizi anlatalım’ dedik. Belediye yetkililerine sorunumuzu anlattık, 15 gün içinde mahallemiz inşaat alnına döndü. Valimiz sağ olsun bizlerin isteğini geri çevirmedi. Yollarımızı yaptırarak bizleri rahata kavuşturdu. Yollarımızın yapımında emeği geçen başta valimiz dahil olmak üzere herkese teşekkür ediyoruz” diye konuştular. Atatürk Mahallesi’nin yollarını sıcak asfalt yaparak hizmete açan belediye, hemen aşağıda Bayrampaşa Mahallesi TOKİ Lojmanları yolunda yol çalışması başlattı. Belediye ekipleri TOKİ Lojmanları yolunu da kısa bir süre içinde bitirerek kenttin diğer cadde ve sokaklarında sıcak asfalt ve kaldırım çalışması yapacak.

Atatürk Mahallesi Sıcak Asfalt Yola Kavuştu | Kars Haber
Kaynak :İHA
